Samen staan we sterk!

Scouting werkt samen met verschillende instanties, particulieren en andere verenigingen.

Binnen scouting leren kinderen en jongeren samen te werken met anderen in de groep en subgroep om zo zichzelf te ontwikkelen in een zo veilig mogelijke en uitdagende omgeving.

Spullen over?

Gratis Sponsoren!

In de spotlight!

Spullen doneren

Heeft u oude spellen, gereedschap of bruikbare apparatuur?
Bij onze scouting kunnen we velen van deze materialen goed gebruiken.

In de spotlight!

Onze scouting zou graag meer bekendheid willen, daarom ondersteunen we waar we kunnen, met materialen en services. Zo bieden we bijvoorbeeld leuke activiteiten aan voor jong en oud!

Ook zijn we veel geholpen als ook u ons kunt promoten. Voor alle steun die we krijgen zijn we enorm dankbaar. Sinds eind 2018 zijn we begonnen aan het bijhouden van een sponsorenlijst.

Onze sponsors

Bakkerij Schot heeft het dolfijnen zomerkamp 2018 gesponsord, door het schenken van verse broden. De kinderen en de leiding hebben elk dag kunnen genieten van deze heerlijk gebakken broden!