Dolfijnen speltakteken

Dolfijnen (7-11 jaar)

Jongens en meisjes tussen 7 en 11 jaar kunnen lid worden van de Dolfijnen van de Doormangroep.
Je dient minimaal zwemdiploma A te hebben.

Bij deze speltak is het doel dat je vooral veel plezier maakt met elkaar, sociale vaardigheden ontplooit en nieuwe vrienden en vriendinnen maakt. Je maakt kennis met het roeien en zeilen in onze eigen Lelievletten onder leiding van gediplomeerde zeilers. Uiteraard draagt iedereen aan boord een redvest van de groep voor de veiligheid aan boord.

Begeleid door een thema verhaal zullen de dolfijnen als één groep (een “Golf”) of als een “Vin” uitdagende (water)activiteiten uitvoeren.

De dolfijnen voeren de activiteiten zoveel mogelijk uit in “Vinnen”, dit zijn subgroepen binnen de Golf. In iedere vin krijgen de oudste twee kinderen wat meer verantwoordelijkheden dan de jongere kinderen. De Dolfijn die aan het hoofd staat van een vin heet een topper. De 2e persoon heet een tipper.

Is uw kind geïnteresseerd? Neem contact met ons op!
(Iedereen kan ± 4 keer GRATIS deelnemen aan de opkomst)

Activiteitenprogramma

De dolfijnenleiding regelen dat er voor ieder kwartaal een activiteitenprogramma klaarstaat, vol met gevarieerde uitdagende en leerzame activiteiten in passende thema’s.

Voor het dolfijnen programma maken we gebruik van de Scouting Nederland’s activiteitengebieden (thema’s voor de 7-11 jarige scouts).

Meedoen met de Dolfijnen

Iedereen kan ± 4 keer GRATIS deelnemen aan de opkomst.

Vul hier de namen en leeftijden in van de kinderen die mee zouden willen doen met de Dolfijnen.
Geef hier aan op welke zaterdagen ze langs zouden willen komen.
Hier kunt u ook eventuele opmerkingen delen of vragenstellen.